onsdag 23 april 2014

Jag vet inte hur jag mår idag..

Hej! Vet inte hur jag mår idag.. jag känner mig inte ledsen eller glad.. känner mig bara tom, vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, jag orkar ingenting har legat i min säng och stirrat in i väggen största delen av dagen.  Inte förens nu jag orkat göra något. 
För er som inte vet min ''halv'' farmor gick bort igår. Så jag var ganska så ledsen igår! Hon hade lidit av en svår cancer nu under några månader och allt hände så fort och hon led verkligen så jag vet ju att hon har det bättre nu och det blir lite som en tröst! Vi alla vet att hon har det bra nu men det är fortfarande svårt att acceptera en sån här sak! Kommer ta några dagar att återställa sig och bli fullt normal igen! 
Vill passa på att tacka alla som har brytt sig och hjälpt mig ni är underbara allihopa! Vet inte vad jag skulle göra utan er! Alla som har fått mig på andra tankar, som har hjälp mig och sagt fina, värmande ord. Tack! Ni har alla lugnat ner mig och fått mig att inte bryta ihop totalt. Att veta att jag har så bra människor runt om mig känns så underbart! Ni är alla guldvärda! <3 


Inga kommentarer: