måndag 28 april 2014

Just once, I would like to wake up, turn on the news, and hear… ‘Monday has been canceled, go back to sleep.'

Hej hej! ^^
Påbörjade mitt slutliga arbete i naturkunskap idag..  Jag har börjat skrivit om stress då jag tyckte det ämnet typ passade mig bäst! jag skrev typ en sida i skolan och typ 3 sidor när jag var hos ferri en sväng och när jag var hemma! :D Så duktig jag är.. hahaha eller nått…
Ah var hos ferri förut idag! Skulle förbi för att lämna tbx hennes busskort då jag ska köpa ett nytt imorgon! :D Blev att stanna hos ferri ett tag och så pluggade jag och vi pratade lite och så! ^^Det var ju trevligt! ^^ När jag kom hem så fortsatte jag att plugga sen så kollade jag typ på halva talang och så följde jag Daniel en bit hem ^^ Nu sitter jag i skype och ska snart sova!! Måste vara utvilad till provet imorgon! ;) Men ah är typ fett trött.. med tanke på att jag typ inte sov nått inatt och inte kunde sova något på bussen.. så det ska faktiskt bli väldigt skönt att sova!

Har bara provet imorgon sen så slutar jag så jag kommer att sluta typ 11:20 :D Fett skönt!!! Så jag funderar på om det är värt att sminka sig imorgon.. är det värt? Kanske inte det inte är.. en lektion sen hem igen.. men ändå.. smink är ju fint.. ah ehm.. haha stora problem jag har just nu xd Men nu ska jag typ vara lite social sen ska jag sooovaaa!!! :D

Fina bilder på mig och Anna från Engelska lektionen idag xd



Inga kommentarer: