fredag 18 april 2014

Let's dance!

hej hej ^^
Har precis kollat klart på let's dance och jag är så arg för att Kenza åkte! Hon var jätte duktig så jag fattar verkligen inte hur hon kunde åka när folk stela som pinnar finns kvar i programmet.. nej nu är jag irriterad haha
Gick hem ifrån morfar runt tjugo över sju för att hinna hem till let's dance men hade jag vetat att mamma och tomas skulle vara kvar där så här länge så hade jag nog stannat men jag trodde att om jag stannade där så skulle vi behöva åka/ gå hem mitt i programmet. Är lite arg på mig själv för att jag gick hem tidigare.. men det var fortfarande bra för felix var inte med och han behövde ut på en promenad så lite bra var det att jag gick hem!
Just nu sitter jag med lite lugn musik och typ har så tråkigt.. xd kanske ska kolla på mer glee?
Tänkte dansa men det var inte lika kul när man var ensam :(

Inga kommentarer: