fredag 25 april 2014

Lyckad dag!!

Hej hej! Mobilen dog typ direkt efter jag klev av bussen idag (kan ju ha vart för att jag prata i telefon hela vägen från kga..:$)  sååå kunde inte ta några bilder och kunde inte blogga.. men så fort de lägger ut bilder på plusgymnasiets fbsida så ska jag låna några bilder där ifrån!
Jag vann!!! Jag blev utsedd till '' Årets Hudvårdselev'' Vilket var väldigt kul! Vart livrädd när de ropade upp mitt namn och jag var tvungen att gå upp på scenen.. skakade såå grymt mycket!! Men jag är så glad att jag vann!! Fick ett fint diplom samt ett stipendium på 1500 kr, de pengarna ska läggas på studier!! fick även en fin palett från Färg som jag själv ska få fylla på med fina färger! Färg är seriöst as bra smink som jag älskar så att få 6 st olika färger till min palett är ju helt underbart!!! Kollade på deras hemsida och det jag ska välja skulle annars ha kostat 870:- :O så att få det gratis är ju trevligt!! ;D
Är verkligen jätte glad för att jag vann och jag tycker det blev en lyckad dag trots att jag inte kunde använda mig av mobilen ;)
Bussresan hem sög ju dock men sen när jag väl var hemma var allt frid och fröjd igen xd Fick donken till kvällsmat och väntar nu på att let's dance ska börja snart igen!! Alltså.. allt är bara sjukt underbart just nu!!! :D



Inga kommentarer: