måndag 28 april 2014

Never give up on something that you can’t go a day without thinking about.

godmorgon alla söta underbar människor!!
Har knappt sovit något inatt för jag har varit fett orolig.. Somnade inte förens efter tolv och vaknade igen vid två och var klarvaken och bara låg och tänkte och kunde inte riktigt koppla av.. :/ Men sen till slut somna jag.. så skulle väl gissa på att jag har fått ca 3 timmars sömn inatt.. kul.. osv..
Men som tur var så var jag inte så himla trött imorse när jag vaknade så det var inte så jobbigt att gå upp!
Nu sitter jag här i skolan och känner att jag bara blir tröttare för varje minut som går haha xd Fick reda på att jag har matteprov idag.. Hjälp.. ehm.. ah.. visste inte det och jag har liksom inte haft matte på två veckor nu så kommer inte komma ihåg någonting men våran lärare är snäll så vi kommer antagligen få en halvtimme till att repetera innan provet! Så jag ska allt ta och göra provet idag även fast jag är oberedd haha xd Fick också reda på att jag har nationella i engelska imorgon.. skriftligt.. men jag har faktiskt inte panik.. känner mig väldigt lugn! Känns som om det kommer gå bra! När jag väl har väl börjat skriva och har något att skriva om så går det väldigt lätt och då är det faktiskt väldigt kul och då spelar det ingen roll vad det är för ämne eller vad det är jag skriver om.. det kanske ni märker här nu.. bli ganska långt inlägg men det är bara för jag har något att skriva om så nu när jag väl börjat skriva vill jag liksom typ inte sluta haha xd Men måste plugga nu, sitter på engelskan och ska ha matte xd har inge mer engelska arbete förens vi är klara med nationella imorgon så jag får göra vad jag vill nu typ så jag ska ta och repetera lite matte!! :D


Inga kommentarer: