torsdag 10 april 2014

Och jag som hoppades på att få ett lov utan uppgifter…

hej! Bara imorgon kvar sen äre lov! Trodde att jag skulle få gå på lov utan uppgifter men nej självklart inte.. imorgon måste jag början med en ny uppgift och jag vill inte skuta upp den utan bli klar med den så snabbt som möjligt vilket innebär att jag måste plugga på lovet :(
Vet inte var som hände men nu på kvällen har jag vart helt förstörd.. orkar ingenting, mår as illa, vill bara gråta asså vet inte ens varför.. blev bara lite depp.. hoppas att jag är gladare imorgon!

Det är som om jag tar ut all energi jag har när jag är i skolan för jag börjar nästan alltid må så himla dåligt när jag kommer hem och jag orkar ingenting osv!

Känns som om allt går så dåligt, har en uppgift som skulle vart inne imorgon men Sara ( Min lärare ) Såg att de flesta i klassen tyckte den var väldigt svår att förstå osv så hon sa att vi får lämna in arbetet lite senare i samband med att vi sitter och har en diskussion om arbetsmiljölagen så att vi ska förstå den bättre och det känns väldigt skönt! Är så himla glad att vi har den läraren som vi har för hon gör verkligen allt så att vi ska må bra och inte bli för stressade! Hon påminner t.om mig om att ta det lugnt och inte sätta så hög press på mig själv.  Hon bryr sig verkligen om oss och vill att vi ska må så bra vi bara kan! Men trots det så lyckas jag ändå sätta för hög press på mig själv och då får jag panik och jag vet inte vad jag ska göra! Vill bara gråta men det känns inte som om det skulle göra något bättre! Vill prata med någon eller bara krama om någon! Å saknar ferri! Kan alltid prata med henne vid sånna här tillfällen men idag hade hon inte tid att snacka med mig :/
Ska dricka upp min pepsi sen ska jag sova. lägger ner plugget för idag jag orkar seriöst inte skriva ett ord till…

Inga kommentarer: