onsdag 9 april 2014

snart påsklov!!! :D

hejhej! :)
Sitter och kollar på glee just nu och drömmer mig bort lite..
ska snart dra igång med plugget!
gud var sååå nervös inför min mutliga redovisning i svenskan idag! Fick världens klump i magen och blev verkligen jätte nervös men det gick bra hoppas jag! Tyvärr får jag inte veta något resultat förens alla delar av nationella i svenskan är klara! vilket suger för jag har verkligen inget tålamod!! Jag vill veta NU!!! hahah men från vad klasskompisarna sa så verkade min presentation väldigt bra!
Vilken lättnad det var för mig när jag äntligen var klar!! Bara en uppgift till att göra sen så har jag inget mer innan påsklovet vilket ska bli så gött! Få slippa att tänka på skolan i en vecka!
Nu är det bara chill resten av veckan för imorgon har vi bara smink och frans och brynfärg och på fredag har vi smink och nått annat intressant haha vet inte riktigt än!
nehepp kanske ska börja plugga! :) Byee!! :D

Inga kommentarer: