torsdag 24 april 2014

Tack ferri! :D

Hej! :) Har städat en massa idag! Har tagit tag i saker i mitt rum som jag velat gjort länge nu men inte orkat! sorterat lite saker och städat där jag inte brukar städa haha Så nu känns det jätte bra! Mitt rum är rent och fint och jag är nyduschad och fräsch inför imorgon!
Ferri var så gullig som lånade ut en klänning jag kan ha! Hon var även så snäll och lånade ut sitt busskort till mig tills jag har fixat ett nytt! Tur att hon bor så nära sin skola så att hon inte behöver busskortet typ. ;)
Fick prova lite olika klänningar men det blev tillslut den här:
Jätte fin, hade ett väldigt fint mönster som jag försökte få ett bra kort på men det gick väl sådär..
Tack ferri du är en ängel! Vad skulle jag göra utan dig?? ;)
Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska ta mina svarta klackskor med nitar eller mina vita lite mer  sommriga klackskor?
Tror det kommer bli mina vita men jag vet inte än.. dresscoden är ju black and white såååe aahh :)
Men nu ska jag fortsätta kolla på mina yt videos och så kanske jag ska fixa nått att äta.. börjar bli hungrig!

Inga kommentarer: