onsdag 16 april 2014

Träningsvärk..

Heej! :D 
har suttit och pluggat ett tag nu men nu får det räcka för idag! 
Har träningsvärk idag.. och det är skönt men jag vet inte om det är träningsvärk eller vanlig värk jag har i min nacke.. om inte en blandning av båda :O 
Kan man ha träningsvärk i nacken? För det gör ont och det känns lite som träningsvärk men ändå inte som träningsvärk.. fett konstigt xd jag har iaf ont i ben, armar och rygg och det är ju skönt.. förutom att jag vill inte röra på mig xd 
Sitter och funderar på vad jag ska äta.. är nämligen jätte hungrig, åt ingen frukost och de andra åt pannkaka till lunch och jag hatar pannkaka såååee jag sitter och funderar på vad jag skulle kunna äta.. är fett sugen på pizza men åt det i måndags och ska äta det imorgon såå jag kan inte äta pizza idag också.. :/ 
Ska se vad vi har hemma och har vi inge gott så väntar jag tills kvällsmaten haha xd 
mene bloggar väl mer sen.. eller nått.. ah.. bye 


Inga kommentarer: