måndag 19 maj 2014

1D x2

Hej!!!
Den här dagen vet jag inte riktigt hur den har gått.. jag tror den har gått bra.. eller ah jag vet inte. Den har varit seg men ganska rolig. Har haft en väldans smärta i nacken och axlarna idag så det var ju ett minus annars så har det varit ganska kul så jag ska inte klaga!
Kollade klart på en skräckfilm på svenskan som var läskig men väldigt rörig haha sen drog de igång dead silence och den var ju sjukt läskig asså vi hann bara se typ 15 min men på den lilla tiden hann jag typ kissa på mig för att de var så läskigt haha xd

Tora ringde mig förut och berättade att vi ska se one direction både fredag och lördag som de är här!! ASSÅ WHAT??
Första dagen har vi ståplatser och andra dagen har vi sittplatser så det ska ju bli kul!! Tagga!!!
Vi ska stanna på hotell över natten och under dagen på lördagen kommer vi nog gå inne i stan och shoppa lite ;) Åh vad jag ser fram emot det!!!!
Kommer bli en perfekt vecka. Skolavslutning på torsdagen samt kga festen på kvällen och så stockholm fredag - lördag. Bra start på sommarlovet!!

annars har jag inte så mycket att säga mer än att jag ser väldigt mycket fram emot sommaren. Kommer bli en bra sommar det här! Jag känner det på mig ;*
Mihi :D

Inga kommentarer: