torsdag 8 maj 2014

ARG

När det för engångs skull inte är någon jobbig människa på bussen så ska min mobil ha helt jävla cp så jag blir arg iaf… ÄCKEL MOBIL KOMMER SLÄNGA UT DIG GENOM BUSSFÖNSTRET SNART!?!?!

Godmorgon btw.. god morgon.. god.. nej den är fan inte god.. usch.. hade 67% kvar och dåå fick den för sig att dampa lite! Den fick inte lika damp som vanligt men det slutade typ funka och sen efter typ två minuter var den nere på 63% helt plötsligt. Tur att jag har usbsladd från datorn till mobilen så att jag kan ladda den! dock så laddar den inte just nu.. det står att det laddar men procenten går liksom fortfarande neråt och då använder jag inte ens mobilen.. asså jag är så jäkla trött på mobilen så jag lovar att kommer jag inte lämna in den på lagning snart så kommer jag få köpa en ny för jag kommer att krossa min i tusen bitar snart…hatar den med hela mitt hjärta just nu!

Är as trött trots att jag somna i tid för typ första gången på några månader hehe :$

Kände hur det droppade i mitt huvud nyss och nu såg jag att det droppar i från taket på bussen.. på mig.. på bara min plats.. asså va fan! Får damp ju…  Det här är inte min dag.. det här är inte min vecka…

Inga kommentarer: