fredag 2 maj 2014

Be happy for this moment. This moment is your life

Godmorgon! :D
Blev väckt av att kusinerna spelade hög musik imorse.. :/ men det gör ingenting för jag behövde komma upp i tid. Ikväll är det semifinal i let's dance så det ser jag fram emot, tills dess ska jag vara barnvakt, städa och typ vila med värmekudden på nacken då jag har jätte ont och är jätte stel :/ det är ju inte så bra..  Vaknade inatt igen och trodde att jag inte hade lagt på skype samtalet så jag fick lite smått panik xd haha vet inte varför jag drömmer det hela tiden xD

Kollade nyss upp resultatet från senaste matteprovet och jag klarade det!!! Trots att jag inte kunde något och inte visste att vi skulle ha matteprov den dagen haha xd Så det är ju skönt att jag klarade det och inte behöver göra omprov!! så jag känner mig lättad! Sista provet i matte som inte tillhör nationella proven. Så då äre bara dom kvar sen har jag ingen mer matte!!!! Som tur är!! hatar matte haha xd
Jariana <3

Inga kommentarer: