fredag 16 maj 2014

Begravning

Hej hej!  Det här kommer bli en jobbig dag då vi ska på begravning och jag vet redan nu att det kommer bli många många tårar.. sitter typ och gråter redan nu.. det är så sorgligt vill bara att det ska vara över! Vill att det ska vara kväll orkar inte det här.. kommer vara så svårt att sitta och se alla gråta!

Om jag ska vara ärlig så har jag inte riktigt kunna ta in att hon är borta än.. jag har haft svårt för att acceptera det och det har varit tufft så jag tror verkligen att det kommer bli jobbigt för nu är det ju ett sista avsked och det gör ont om jag ska vara ärlig.

Jag ska försöka hålla mig positiv! kommer gråta men ska försöka komma på bättre humör snabbt för jag pallar inte att vara ledsen hela dagen! Som tur är så kommer jag kanske snacka skype i kväll och det kommer ju hjälpa väldigt mycket! Kommer underlätta en hel del och göra det här till en bättre dag! :)

Nu ska jag ut med felix sen ska vi åka iväg och hämta upp blommorna och åka vidare till begravningen! Bloggar mer ikväll om jag orkar
Bild som tora tog på mig och noemya igår :) Tyckte den var lite söt! :)

Inga kommentarer: