söndag 11 maj 2014

Beställt smink!!

Wiee jag är så lyckligt just nu! Har äntligen bestämt mig för vilket smink jag vill ha i min palett som jag vann ifrån FÄRG så nu har jag ringt och fixat det!! Wieee :D Beställde väldigt fina färger till en bra grund! För har man en bra bas så kan man köpa till lite ''roligare'' smink sen! Bästa är ju att ha en fin bas som man kan hade både om man vill ha en naturlig sminkning en clean beauty eller en fest sminkning! Så ah jag är överlycklig haha :D Köpte en svart färg till både sotning, fransmarkering samt fransskugga och dropp skugga, en brunfärg till mina ögonbryn men även till skugga, två andra nyanser av brun till både modellering, ögonskugga, rouge samt ögonbryn. Jag valde en highlighter och så valde jag en fin rouge som jag tror kommer se helt underbar ut nu i sommar! :D Wiee :D så glad :D
Längtar tills jag får hem sminket för då ska jag köpa lite nya sminkborstar! :D

Att smink kan vara så kul haha jag förstår inte! Det är bland det roligaste som finns! Att sminka någon eller bara sitta en dag och sminka sig. Sitta och testa nya saker och lära sig blanda färger bättre och se vad som passar än bäst.. Helt enkelt bara sitta och leka lite med sminket haha
 Det är sjukt kul! Så vidare man inte är trött och stressad för få är det bara jobbigt att sminka sig över huvudtaget haha
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Albin och deras lag vann första fotbollsmatchen idag med 3-2 och andra matchen vann borta laget med 7-6. Jag är så fascinerad av hur duktiga vissa är på fotboll i den åldern.. dom är runt 8-9 och dom är verkligen duktiga! Tråkigt att det regnade ute bara annars så var det kul att se småttingarna springa runt på planen som små mini zlatans ;).. haha nej men jag kollade bara på en match sen köpte jag mig en hamburgare och dricka och så gick jag hem haha frös så sjukt mycket…
Låg och kollade på gladiatorerna under täcke och filt och sen bestämde jag mig för att ta en dusch och det var ju lätt det bästa beslutet jag gjort idag! x)

Nu har jag precis blivit klar med en del av vårt stora arbete i naturkunskapen vilket är skönt så imorgon på lektionen ska jag sammanställa det och fortsätta och lägga om och ta bort saker för att göra det till ett snyggt arbete!

Oj shit va mycket jag skrev nu haha xd kanske borde ha delat upp det i två inlägg.. men jag orkar inte så ni får allt ta och klara er! ;) Nu ska jag dricka pepsi och kanske fortsätta plugga lite ^^Byee


Inga kommentarer: