onsdag 14 maj 2014

Bra betyg i svenska

Hej!
Engelska nationella var så svårt idag! Läsförståelsen var ganska svår men hör förståelsen var omöjlig typ haha att ha extrem huvudvärk på en hörförståelse var ju inte så kul.. kunde inte koncentrera mig och kunde inte riktigt uppfatta vad de sa så det gick skit och jag är jätte arg för det..
Gick runt och var sur typ halva dagen, är fortfarande lite sur men den blev lite bättre när vi fick reda på svenska nationella betyget idag och jag fick i slutbetyg på svenskan B
Fick B på Muntliga samt skrivuppgiften och sen fick jag A på läsförståelsen vilket jag inte förstår hur.. den var den svåraste delen och jag fick ett A. hhaha jag var helt säker på att jag skulle på typ D på den xd men nej tydligen inte x) Så det gjorde mig på lite bättre humör :D  Så förhoppnings vis kommer jag få ett B i svenska när kursen är klar! :D

Nu sitter jag med världens huvudvärk och ska snart ta mig en dusch.. måste plugga också har en uppgift som ska in imorgon som jag inte ens har fått sista delen på än.. :/ så det är ju lite taskigt läge.. Spelar ingen roll om jag får den senare för jag ska göra den då! Den ska bli gjord idag om jag får chansen!!
Men ah ska typ duscha sen typ dö av huvudvärk så japp japp .. bye ^^

Inga kommentarer: