fredag 9 maj 2014

Frukost från Moderaterna..

Godmorgon! Satt mig precis på bussen mot örebro..
När jag klev av vid basstationen så möttes jag av massa ifrån moderaterna här i karlskoga och de stod och delade ut påsar med macka och juice i! Så det var ju bara att tacka och ta emot ;) Säger inte nej till mat inte ;) hehe nej men inte för att jag är insatt i politiken alls och har ingen aning om vad moderaterna står för så fick jag gratis frukost! ;) Det var ju snällt haha Står nere vid busstationen och fjäskar till sig röster.. Börjar faktiskt bli lite hungrig så blev ju perfa med lite frukost mihi 

Vaknade och var svintrött imorse, hade verkligen svårt för att kliva upp haha ska bli skönt att få sova nu till helgen haha men ah.. ska försöka sova lite på bussen så hoppas jag att jag kommer orka dagen! ;) 


Inga kommentarer: