onsdag 21 maj 2014

Hanna 7år

hej! har vart en as skön dag idag! Visst skolan var seg.. som vanligt men det var så fint väder så när vi skulle äta satt vi ute och det var underbart! Dock blev det för varmt med en svart klänning samt strumpbyxor och svarta klackskor.

Var så pass duktig så att jag tog tag och städade mitt rum idag! Det är fortfarande inte klart måste rensa och städa garderoben samt typ damma och sånt men jag har rensat annat som jag inte vill ha kvar i mitt rum och då hittade jag massa gamla bilder på mig från dagis och typ ettan och tvåan och så! haha var lite kul att se!
Hittade även en gammal dagbok, tror t.om. att det var min första dagbok (?) Var tvungen att ta kort på insidan av den för jag tyckte jag skrev så gulligt haha 7an åt fel håll också haha sött..

Menmen hursom. Städade och pysslade typ hela kvällen och nu sitter jag i skype..  trevligt trevligt! :D
Ska gå och lägga mig snart!! ska upp typ fem imorgon ^^
Men ah.. bloggar mer imorgon! btw. imorgon ska det bli 27 Grader Woop woop! och ja.. det kan faktiskt bli så varmt i Sverige ;)
haha vad fint xd och så ett häst klistermärke under.. japp japp.. 

Inga kommentarer: