fredag 9 maj 2014

I got one less problem without ya

Hellu! :D Har varit en bra dag det här! Skolan gick väldigt bra och vi fick jobba med svart sotning idag på sminklektionen och våran makeup lärare sa att det är inget som stylisterna får jobba med förens i tvåan så det kändes lite kul att vi fick lära oss det innan dem ;)
Jag fick jätte mycket beröm för min sotning som jag gjorde på Natalia! Det blev faktiskt riktigt fint och jag vart jätte nöjd! Så idag har jag vart positiv och glad! ;) Inget klagande från mig idag ;) Men men igår så var jag så sjukt irriterad så det var så skönt att skriva av sig sina känslor ;) Alla har dåliga dagar så ahh men idag är jag glad och positiv och älskar alla! ;)

Nu på kvällen så har jag käkat donken, kollar på finalen av let's dance och nu sitter jag i skype! ^^
Blev glad av att Benjamin vann! 16 bast och vinner let's dance! Det är inte illa pinkat av en trähäst ;) eller nått haha xd men seriöst.. hade inte blivit sur om steffo vann då han hade utvecklats sjukt mycket under de här veckorna! Så båda var absolut värda att stå i final enligt mig! :D

Inga kommentarer: