fredag 9 maj 2014

If you want something done right, do it yourself.

Hej hej ^^ Sitter på lektionen just nu! har snart rast så då ska jag nog gå till ica för jag är så sötsugen just nu hehe :$ och vi har plustimma innan maten så då måste jag ha något att äta medans de andra är iväg på det och jag sitter och kollar serie haha xd så tråkigt.. man sitter bara i en timme och gör typ ingenting haha men men sen äre bara smink lektionen kvar och så är min fredag gjord! Så skönt! Ska verkligen bli skönt med helg nu! Det är välbehövligt!

Menmen ska skriva klart min uppgift och skicka in den nu sen är jag klar för den här lektionen! :D så ah bloggar mer senare
 Random bild som tyvärr inte är tagen idag.. åh vill att mitt hår ska vara så där just nu och vill ha massa smink men nejnej sitter as ugly med håret uppsatt och inge smink..

Inga kommentarer: