torsdag 1 maj 2014

It pays to keep an open mind, but not so open your brains fall out.

Hej hej! :D Skulle ha bloggat en gång till igår men jag orkade inte xd
Det var iaf ganska så okej igår.. jobbigt att gå och jobbigt att inte veta vart man var någonstans haha xd När jag kom in till kga igen så åkte jag förbi och hälsade på mormor på lasarettet :) Tror att hon blev glad av mitt besök! Hoppas det xd
Dampade, städade och snackade skype hela kvällen igår så därför orkade jag inte blogga så mycket xd
Idag så har jag as ont i min vänstra axel och göra sidan av min hals/nacke.. tror det är ifrån att jag gick och bar på min tunga väska igår.. :/ ha även träningsvärk i mina lår och min rumpa xd Jag och Anna gick grymt snabbt igår och vi gick på sjukt bra i en lång, ganska brant och as jobbig backe.. så tror att det är därifrån jag har fått träningsvärken.
Ska vara barnvakt snart.. och idag blire inte bara att vara barnvakt för albin utan nu ska jag se till två kusiner ifrån mora också.. kommer bli kaos..
Men ska försöka att blogga en gång till idag!! xd
Några favoritlåtar just nu, lyssnar på dom typ hela tiden! Så bra!!:

Inga kommentarer: