måndag 5 maj 2014

Ledig imorgon! Woop woop! :D

Hej hej! Glömde bort att blogga tidigare idag haha sorryyy (a)
hade nationellt prov i svenska imorse och jag tror det gick helt okej, det var ganska så svårt men jag svarade på allt och jag hoppas att det gick bra! Som tur är kan inte provet sänka betyget vilket känns väldigt betryggande! efter svenskan så var matten inställd så vi hade typ 3 timmars hål.. vilket var kanske så segt xd hade kunnat blogga då men jag glömde som sagt bort bloggen…

Svenskan efter lunch var as chill och naturkunskapen var inte så farlig den heller.. det var inte förens jag var på väg hem som jag fick damp och inte orkade haha Mobilen dog, jag frös, jag var hungrig, huvudvärk och bussen åkte sååååå sagts pga en jävla lastbil som man inte fick köra om.. Var så arg..
När jag kom in till karlskoga så var jag tvungen att vänta på den andra bussen typ 15-20 min vilket var as jobbigt då jag inte hade mobilen och det var så kallt ute.. När jag väl satt på bussen hem så gick allt bra igen för då träffade jag ziynet så vi satt och pratade lite och det var ju trevligt! :D

När jag äntligen kom hem så fick jag äta och ladda mobilen så nu är jag glad igen! :D Sitter i skype just nu såååå japp japp ^^ska försöka komma ihåg att blogga mer imorgon. Imorgon ska jag trots att jag är ledig in till Örebro för att köpa lite saker som jag behöver sen ska jag hem till bästa underbaraste ferri som jag inte har träffat på typ en evighet haha xd så det ska bli väldigt kul! :D

Men ah bloggar mer imorgon.. byeeee :D

Inga kommentarer: