onsdag 7 maj 2014

Mådde inge bra idag!

Hej hej! :D Mådde skit påväg hem idag! Kände mig febrig och ville typ spy haha xd mådde inge bra men nu är det bättre som tur är och jag hopps verkligen att det inte kommer bli värre och att jag kommer få feber för i morgon ska vi ha nationellt prov i svenska så jag KAN inte missa det!!!
Har varit frusen typ hela dagen idag också, det har varit 3 grader, regn och blåst! och jag hade min skinnjacka.. så jag typ dog av kylan xd

Gött att jag slutar dirr efter provet imorgon! så skönt att den här veckan snart är slut!!! Bara torsdag och fredag kvar!!!
Sitter i skype just nu haha och han försvann en stund så jag satt typ och tog massa egopics och sjöng med till massa musik xd
Ska faktiskt gå och lägga mig i tid idag! tio är det senaste! Det är bestämt!
Ska få min sömn och sen ska jag upp och skriva en grym uppsats! ;) Bloggar mer imorgon! :D Godnatt! :D okej.. mobba inte mitt fina collage med egobilder.. hade fett tråk.. hehe xd

Inga kommentarer: