lördag 3 maj 2014

Mitt liv är så sjukt ointressant hahah xd

Om jag ska vara ärlig så har jag inte gjort ett piss idag.. och inte orkat brytt mig om bloggen sååå.. sorry.. (not sorry) ;) har seriöst inte gjort något annat idag än typ legat framför datorn och varit och handlat.. samt kollat på gladiatorerna.. och nu så sitter jag i skype haha skräll.. ;)
Men förut när vi var och handlade så passade jag på att köpa en ny rengöring samt dagkräm då mina har typ tagit slut helt och jag hinner inte beställa och vänta på det märket jag använder.. måste ha rengöring så jag köpte något som jag tror ska bli bra nu så får jag beställa det andra märket lite senare! :) Köpte också en rouge i nån fin rosa färg som jag tror kan bli väldigt fin nu till våren! :D Tänkte köpa mer smink men jag hejdade mig själv för jag har precis fått mina pengar och det finns massa saker jag måste köpa den här månaden…

På måndag ska jag förhoppningsvis lämna in min mobil på lagning då den är så sjukt konstig och jag hatar den mer än allt annat just nu xd haha men seriöst jag får damp.. så på måndag ska jag åka in med den och det som känns mest frustrerande är att inte kunna snappa och lyssna på musik under typ två veckors tid haha xd åh vilka problem jag har..
Men jag kände att det är bättre att jag lämnar in mobilen nu innan garantin går ut och så får jag den fixad än att den bara blir sämre och jag måste typ betala as mycket sen för lagning eller då kanske jag t.om . måste köpa en ny mobil.

Men men.. nu ska jag nog ta och sluta skriva och bli social på skype igen.. fast han är inte så social själv just nu… sitter och lyssnar på musik så det kan nog inte göra så mycket att jag bloggar ;) haha ah men ska försöka ha ett mer intressant liv imorgon så ska jag blogga igen då! :D Byeee :*

Inga kommentarer: