fredag 23 maj 2014

Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.

hejhej! sitter ute just nu med en glass och pepsi och snackar skype! Det är så himla skönt ute! 29°, och så blåser det lite så det blir inte för varmt :D

Matteproven idag gick både bra och dålig.. första delen gick ju bra men andra delen var hur svår som helst och det var om något som vi knappt fått lärt oss om och vi har liksom inte gått igenom det ordentligt så den uppgiften var ju inte så rolig.. kommer faila på den.. Den sista delen gick faktiskt jättebra och jag är jätte nöjd över mig själv faktiskt.  Nu får jag bara hoppas på att jag får åtminstone ett E så att jag inte behöver gå om den här kursen nästa år haha Slipper matten nästa år om jag klarar den nu så då blir jag friiiii!!! ahh.. eller nått

Slutade runt ett och självklart skulle det inte gå några bussar precis då så jag var tvungen att vänta 50 min.. stod upp 50 min sträck med en tung väska på axeln för att nån jävel hade tagit upp all plats på bänken.. Så just nu så dör min vänstra axel typ.. är svullen och har jätte ont :/ Inte bra :(


Inga kommentarer: