söndag 11 maj 2014

Rise like a phoenix

Godmorgon! Skulle ha bloggat igår men det blev inte så för jag hade annat att göra! :)
Lite snabbt om gårdagen då.. jag sov middag, lockade min brors hår ( han blev jätte ''fin'' hehe )
Jag hjälpte mamma att handla, lagade tacos till familjen, kollade på eurovision sen snackade jag skype! :) Trevligt trevligt :)
Tyckte att det var riktigt bra att sverige kom på tredjeplats igår men hade ju vart roligare om de vann ;)
Blev lite chockad att Österrike vann… eller ah asså jag gillar låten men det blev bara så förvirrande med en kille i en tight klänning, mycket smink, stora lockar och sen skägg.. blev lite udda. Man är så snabb på att döma folk så allt blev bara konstigt men jag tyckte faktiskt att låten var bra så ah ^^

Vaknade vid nio idag och somnade om till typ halv elva.. Albin har polspel idag så jag ska gå och kolla på någon match snart.. första matchen var klockan elva men då var jag så trött och hade sån huvudvärk så jag orkade inte men jag ska snart gå dit en stund bara för att göra honom glad! Sen ska jag hem och kolla på gladiatorerna som jag missade igår! ;)


Inga kommentarer: