tisdag 6 maj 2014

Shoppat! :3

Hej hej! :D Har haft en bra dag i örebro och hos ferri trots att det har regnat och varit kallt..
Skulle in till örebro för att köpa skor.. men kom hem med kläder och inte skor .. såå ah det gick ju bra.. hehe :$ Upptäckte en sak idag.. och det är att jag är helt kär i blommigt mönster.. har aldrig vart det förut men idag så ville jag köpa typ allt med blommönster på sig.. det var så fint och jag vart även helt kär i sånna här ''blomkransar'' typ haha xd var sååå nära på att köpa en bara för jag fastnade verkligen för dom haha xd
Köpte iaf en blommig klänning, en magtröja som hade blommigt mönster och sen köpte jag även en annan typ jeans liknande linne magtröja.. försökte få albin att ta kort på mig med de nya kläderna men det blir inga bra bilder haha xd
Hade jag haft mer pengar så hade jag seriöst köpt typ allt jag såg idag haha vart helt kär i typ allt jag såg idag haha xd

Tänkte att magtröjorna kommer bli perfekta till min svarta kjol! Kommer se så sommrigt och gulligt ut! Så hoppas det blir varmt igen snart för jag vill kunna premiär använda kläderna jag köpte idag! :D
Efter att ha gått runt och shoppat och provat och typ drömt om att kunna köpa typ allt så gick jag och Tora och käka på donken för jag hade inte ätit någon lunch så det var verkligen ett bra avslut på en bra shoppingrunda! ;)

Tog bussen hem till ferri runt tre och sen var jag hos henne till halv sju ^^Var tyvärr tvungen att ta bussen som gick innan sju annars hade jag behövt betala för resan så jag kunde inte stanna längre hos ferri.. tyvärr.. hade så mycket att prata om och det känns som om vi inte fick tillräckligt med timmar att snacka på idag haha Fick även en liten present av ferri utan anledning.. fick en söt tröja som hon hade köpt då hon hade tänk på mig när hon såg den! Så tack så mycket ferri! Älskar den! :') ( Btw. det är tröjan som jag har på bilden)

Nu ska jag ut med lilla felix sen blir det kanske att kolla på eurovision deltävlings grejen som är idag! ^^Byeee :D

Inga kommentarer: