onsdag 21 maj 2014

Sommarvärme

Godmorgon! Jag vet inte varför men både igår och idag när klockan först har ringt så har jag vart jätte pigg men ändå inte gått upp direkt och sen när jag väl ska gå upp så är jag som en zombie haha Ganska konstigt att jag vid halv fem tiden känner mig pigg när jag inte somna förens vid halv tolv :$

Idag kör jag på klänning men vågar inte riktigt köra utan strumpbyxor än då jag är rädd att det kan bli lite kallt ? Det står att det ska bli typ 25 grader så jag tror inte jag kommer frysa men ändå känns fortfarande som om strumpbyxor är bra! (?) Kände för att vara lite fin idag så ska ta med mina klackar till skolan för jag har inga andra skor som ser bra ut till min klänning.. Dock ska jag inte ha dom skorna på bussen för det kommer vara jätte plågsamt haha så ska vara lite smart och byta till dom i skolan!!

Ska ta en huvudvärkstablett nu och så ska jag sticka till bussen! :D
Bloggar mer sen!

Inga kommentarer: