torsdag 8 maj 2014

Svenska Skriftligt!

''nej usch.. typ allt gör mig as förbannad och as sur just nu och jag trodde inte jag kunde bli mer arg än vad jag är nu men tydligen så kan jag det… någon jävel bakom mig som tyckte det var en bra ide att sparka i mitt ryggstöd.. Asså ska du röra på dig ska du fan inte ens så lite som snudda till mitt säte! Jag vill inte känna dina äckel fötter i min rygg!
Asså förlåt men jag är så sjukt arg just nu och jag hatar verkligen människor hahah xd
eller asså bara alla människor som sitter i närheten av mig på bussen! dom går att acceptera om jag inte kan höra dom och om dom inte rör på sig! Jag ska liksom helst inte veta om att dom sitter i närheten av mig! hahah assåå nej vadå hatisk.. '' - Hater-Hanna
Det där skrev jag imorse innan jag var i skolan och jag skulle publicera det men precis då slutade internet att funka haha xd Tyckte ni kanske skulle tycka det var lite roligt att läsa när jag får damp så därför har jag med dig i det här inlägget haha

Har precis satt mig på  bussen hem och det känns för jäkla bra nu! jävlar vilka humörsvängningar ;) haha nej men jag är så jäkla nöjd med mitt skriftliga på svenskan så skulle jag få ett F skulle jag inte bry mig för jag är så grymt nöjd med min insats och jag tycker verkligen att min text blev bra! Får jag ett A Kanske men bara kanske jag kan lägga ut texten här ;) men jag är iaf glad nu för klockan är inte tio än och jag är påväg hem.. hur skönt är inte det?
Som jag sagt tidigare.. jag har så lätt för att skriva så när jag väl vet vad jag ska skriva så skriver jag fort och det går as bra och idag så skrev jag fort men jag kände att jag behövde ingen mer tid för jag var så jäkla nöjd med det jag skrev! Sitter typ inga människor på bussen nu och det är så skönt för nu behöver jag inte vara hater-hanna ;)


Inga kommentarer: