torsdag 15 maj 2014

Tårtaaa :*

Hellu! :D Hade sista sminklektionen idag och den gick bra! Jag blev sminkad! Fick en sotning och sen skulle vi hålla på med lösögonfransar men när vi började med det hade vi så lite tid så vi hann få till dom :/ Tyvärr.. jag som så gärna ville ha lösögonfransar haha men men vi ska ha smink nästa år också så då får vi säkert hålla på medl ösögonfransar! :D

Sista lektionen gick jätte bra! vi började lektionen med att sitta och äta tårta och bara prata :) Älskar våran lärare hon är så himla rolig och snäll! Hoppas verkligen att vi kommer få ha henne tills vi tar studenten!
Vi satt typ första 40 min och bara käka tårta, tog bilder och prata och det var jätte trevligt! Hon la upp några bilder på facebook också och jag såg inte helt hemsk ut haha som tur var tittade jag ner xd
Efter att vi hade klämt i oss så mycket tårta som vi orkade så började vi jobba ^^Jag blev klar med uppgiften så nu har jag skickat in den!! Så skönt att ha den klar!!

Nu hemma så har jag bara plockat lite och så! Måste bestämma kläder för imorgon också.. ska vara ledig pga begravning så ska leta fram något jag kan ha på mig imorgon! Måste även städa lite på mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag.. bokstavligt talat haha xd ser för jävligt ut ..




Inga kommentarer: