torsdag 29 maj 2014

Träffa Amanda idag! :D

Hej hej! Är sjukligt trött just nu haha sov inte så bra i natt faktiskt.. låg på nått konstigt sätt så jag fick as ont i huvudet haha bloggade inget igår för jag var så trött.. direkt efter skolan åkte jag till min moster som fyllde 20 för sjunde året i rad ;) haha så jag var där och fika lite och prata lite, sen drog jag hem vid typ 7 och så vid typ 9 fram till typ 1 så satt jag i skype och jag var så trött och så sliten så jag orkade inte blogga x) 

Träffade Amanda igår på bussen och vi bestämde oss för att träffas idag! wiee har saknat den tjejen väldigt mycket, tror att vi sist träffades i mars nån gång så det var ett tag sen.. Så nu har jag precis duschat och ska börja sminka mig snart.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men det blir säkert roligt! :D  

Måste även tänka på att plugga idag för jag har en matte uppgift som skulle vart inne igår så den måste jag göra klart idag och skicka in annars så är mina planer bara att träffa Amanda tror jag! :D 
älskar seriöst den här låten!!  

Inga kommentarer: