torsdag 15 maj 2014

Tror det här kommer bli en bra dag!

Godmorgon! Sitter i skolan och pluggar innan lektionen och jag har varit helt ensam i typ en timme nu så det har varit hur skönt som helst att plugga! Jag har lite huvudvärk och nacksmärta men jag är för övrigt på bra humör och tror att det här kan bli en bra dag! :D

Fick något ryck och vart sugen på att lyssna på three days grace.. så det har jag gjort i en timme nu xd Jag har lättare för att plugga när jag lyssnar på musik.. jag vet inte varför men jag har bara det och det är så skönt och jag vet inte.. kan bara koncentrera mig bättre då! :D
Är snart klar med Del tre på min uppgift som ska in idag! Har pluggat på som bara den nu så jag är snart klar! Kommer jobba med den på plustimman också så jag kommer ha den klar tills när lektionen börjar så jag kan jobba med något praktiskt istället! :D

Ska fortsätta lyssna på Tdg nu och plugga i typ 10 min till sen börjar sminklektionen och idag är det jag som kommer bli sminkad :D wieee :D



Inga kommentarer: