onsdag 7 maj 2014

trött och hungrig..

Hellu! Är sjukligt trött idag! Både för att jag somnade försent pga. att jag satt i skype samtal med ferri och andréas igår.. så jag somna väl inte förens vid halv ett.. och skulle upp vid 6.. så jag var as trött, sen så hade jag glömt att stänga fönstret så det var iskallt i rummet imorse.. vilket gav mig ännu mindre motivation att kliva upp..

Det är iskallt och blött och regnigt ute vilket inte är så himla kul, typ fryser ihjäl.. och just nu är jag så hungrig och trött och börjar få sån jobbig huvudvärk så jag vill bara gå och gömma mig i några timmar.. Blöh det är här är inte min dag känner jag..

Hade naturkunskap som första lektionen och jag hade så svårt att koncentrera mig så att jag fick nästan ingenting gjort.. och nu har vi engelska men våran engelska lärare är sjuk så vi får jobba med valfritt idag och jag vet seriöst inte vad jag ska jobba med.. jag tänkte jag skulle jobba med naturkunskapen men det finns inget mer jag kan göra just nu för jag måste intervjua någon och det ska jag göra hemma så just nu är jag rastlös.. har inge svenska, matte eller engelska att jobba med heller så jag typ bara sitter här.. sitter här och svälter haha är så sjukt hungrig så jag tror jag dör snart haha xd skulle vara gott med typ donken nu eller en stor kebabpizza med pommes!!! Skulle vart underbart!

Slutar vid tre idag för att vi inte har någon svenska så det gör ju dagen lite bättre iaf! kommer inte vara hemma lika sent och det är ju skönt! :D Men ah nu ska jag återgå till att inte göra någonting så kanske jag bloggar mer senare! :D Puss på er!



Inga kommentarer: