måndag 12 maj 2014

Tycker inte om måndagar.. .

Godmorgon!
Efter 5 timmars sömn så var jag redo för muntliga nationella i matte..
Fick även spontant veta att vi skulle ha mutliga nationella i engelskan också. och min lärare hade valt att inte berätta för att vi inte skulle bli för nervösa osv.. men ah engelskan kändes iaf jätte bra och jag kände mig ganska så säker men matten däremot kändes bara helt ok.. det var svårt men jag tror jag kommer få E iaf..

Sitter as hungrig just nu och vill bara ätaaa… är trött och hungrig och vill bara hem! Orkar inte med måndagar haha xd kan man inte bara skippa den dagen i veckan??

Fick sms imorse om att dom i från FÄRG skickar sminket idag så för hoppningsvis hinner jag få det den här veckan! :D wieee :D

Fixade mitt hår imorse… vart jätte nöjd men… sen gick jag ut och nu är allt förstört… Det regnade ute så mitt hår förstördes typ dirr efter att jag lämnat huset.. åh värt att lägga ner tid på håret.. bra hanna.. duktigt av dig..

Inga kommentarer: