tisdag 17 juni 2014

17 Juni :D

Hej hej! Asså vad händer.. tre blogginlägg på en dag :O WHAAAAAT haha nej men ah tänkte berätta lite om den här dagen även fast min dag inte vart så intressant..

På jobbet idag så skulle vi ut och plocka blommer med barnen till deras midsommarstång som de ska ha . Imorgon ska det vara lite midsommarfirande på dagiset ^^ Så det var ju trevligt! Alla barnen ville hålla mig i handen men jag har ju bara två händer så det blev lite svårt haha

iaf det gick bra på dagiset och de flesta barnen verkar tycka väldigt mycket om mig så det är ju bra haha
När jag kom hem la jag mig för att kolla på lite serier och sen typ råkade jag somna en stund hehe :$ var så sjukt trött haha
Nu sitter jag i skype och ska snart gå ut med hundarna på en promenad ^^Byee
random bild på mig och ferri från kga festen

Inga kommentarer: