lördag 7 juni 2014

22:35

hej hej.. fattar faktiskt inte varför jag har blivit så inaktiv på bloggen den senaste tiden.. antar att jag bara har varit allmänt lat..

Har typ inte gjort något speciellt idag! var med mamma och handlade och sen typ har jag bara suttit framför datorn typ hela dagen!! haha kul liv.. eller nått..

har inte så mycket säga mer än att jag taggar inför sista veckan skolan nu inna sommarlov. Kommer troligtvis vara ledig på tisdag och onsdag så då går jag bara måndag och torsdag sen äre lov!!Såååå skönt!

Så på torsdag blire kga festen och så hyfsat tidigt på fredagen åker jag och Tora till Stockholm för 1D konserterna!!! :D wiee :D
Sen hinner jag jobba mån- tors.. och så kommer Andréas ner hit på torsdagen och så stannar han här över den helgen.. Så nu har jag ganska mycket inplanerat de kommande två veckorna sen efter midsommar så kommer det bli super lugnt igen, då äre det bara jobb i två veckor och sen har jag inget mer planerat under sommaren!


Inga kommentarer: