torsdag 5 juni 2014

7 dagar kvar till sommarlov! :D woop woop!

hejhej! Vet inte varför men har varit ganska dålig på att blogga under de senaste dagarna.. inte bra..
Igår iaf så var jag hemma från skolan men jag missade tydligen inget speciellt så det gjorde inte så mycket..

Idag så var vi i klassen till en grundskola där vi pratade med åttorna om huden och dess funktioner osv. de fick även känna och klämma lite på våra produkter osv. Det var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara!! När jag väl kom igång och pratade så höll jag aldrig tyst heller.. hehe har den förmågan.. :$
så jag babblade på om allt och de hade mycket frågor och sånt som gjorde det ännu roligare för då fick man som en liten bekräftelse på att de lyssnade och ville lära sig! slutade halv ett vilket var hur skönt som helst!! Och nu är det helg!! :D Wieee: :D

Bussresorna idag har ju varit såå långa och såå många så jag är ganska så jätte trött på bussar just nu haha x) Ska bli så skönt med sommarlov snart då man får slippa åka buss varje dag! ^^

Just nu sitter jag i skype hehe men han är osocial och spelar så jag passar på att blogga!! :D

btw..fick reda på vad betyget på mitt slutgiltiga stora uppsats inom naturkunskapen fick.. jag blev extremt chockad.. jag fick ett A… haha var inte beredd på det faktiskt hahatrodde jag max skulle få typ ett C så att få ett A var helt otroligt!! :D Såååå glad!!! :D


Inga kommentarer: