onsdag 25 juni 2014

Brännmärke på mitt knä..

Hej hej! 
Ligger typ död och kollar på pll :) Ska kolla igenom lite ytvideos senare som jag har missat under några veckor :) Känner mig fortfarande inte helt bra, har fortfarande ont i min hals och jag känner mig täppt men jag ska sluta klaga har jag bestämt! hehe är ganska så bra på det :$ 

Däckade på bussen hem idag och om det inte vore för att busschauffören gjorde så att jag slog i mitt huvud så hade jag inte vaknat på ett tag haha xd vakande bara en liten bit ifrån där jag skulle hoppa av som tur var haha 

Imorse lockade jag lite på mitt hår och självklart så lyckades jag bränna mig.. råkade tappa locktången på mitt knä.. så nu har jag ett ''fint'' hehe brännmärke där.. asså det gör fortfarande ont.. inte kul.. inte kul.. 
Får hoppas att det försvinner snabbt, vill liksom inte gå runt med ett brännmärke på mitt knä på  Lördag då jag ska på bröllop… 


Inga kommentarer: