söndag 8 juni 2014

Happy home

Det här har inte vart min dag riktigt… har varit  på dåligt humör typ hela dagen… eller nej nu ska jag inte ljuga.. efter att jag bloggade imorse var jag på ganska bra humör.. så pass bra humör så att jag började städa, rensa ogräs osv utan att ens någon behövde säga till mig haha duktigt av mig tycker jag! :')  Men efter att jag hade gjort allt det så har mitt humör bara blivit sämre vilket inte är så kul..

Känns som om så mycket har gått så fel och dåligt idag och jag har varit så trött på vissa saker.. blivit lite ledsen helt ärligt på hur jag alltid känner mig så osynlig.. typ.. ah nej nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och gå och lägga mig istället..

Bloggar mer imorgon när jag är på bättre humör! puss godnatt!
En låt jag upptäckte på spotify topplista som jag fastnade för och gillade! :) Så tänkte dela med mig av min lilla upptäckt ifall det är någon av er som läser som inte har hört den och kanske skulle gilla den! :)

Inga kommentarer: