söndag 8 juni 2014

Hatar rubriker… ah ehm hej?

godmorgon.. för det första så somna jag inte förens vid tre inatt då en mygga bestämde sig för att hålla mig vaken i en timme.. tillslut fick jag damp så jag tände lampan och sprang runt i mitt rum och försökte döda den men jag lyckades inte :/ haha men hursom.. somnade iaf vid tre och vid åtta vaknade jag av många olika anledningar dels för att de andra var vakna och höll på där nere då de skulle iväg på albins fotbollsmatch och dels för jag trodde jag skulle dö..Att vakna av att ha världens mensvärk är ju inte så trevligt... Kvitta hur jag än låg så kändes det förjävligt haha x) så jag drog ner hämtade värmekudde, värktabletter,  choklad, chips och dricka och så la jag mig under täcket och börja tycka synd om mig själv haha x) Så nu är allt bra igen!! :D

Har fortfarande inte klivit ur sängen så jag kanske borde göra det snart.. eller.. så kanske jag ska passa på och sova lite till innan mamma och de kommer hem för då kommer jag säkert inte kunna sova. aja vi får se hur jag gör! Tror det blir att vila liiiite till sen kanske bara kanske jag orkar flytta mig från sängen ner till soffan haha x)

Inga kommentarer: