torsdag 12 juni 2014

Karlskoga festen!

Hej!! Äntligen sommarlov!! Hade lite lekar och typ åt tårta sen slutade vi och då åkte jag, anna och noemya in till kga för de skulle med mig till karlskogafesten lite spontant! :D men det var kul då fick de se lilla karlskoga också haha så vi stack hem till mig så att jag kunde byta om och så sen åkte vi vidare till donken för att käka och så mötte vi upp ferri som vi umgicks med nästan hela kvällen! Det var väldigt trevligt! :D Drog till som hemma för att ferri och anna ville fika så vi satt där och snackade väldigt länge!! Sen drog vi oss mot scenen och så kollade vi på Oscar zia! :D Han var grym! Han var verkligen bra live också! :D ett extra plus var ju att Mattias från E.M.D var den som spelade på pianot! :D åh han är så snygg.. hehe :$ hursom.. vi kollade iaf på oscar och skrek oss hesa till hans låtar! har redan nu ont i halsen.. hur ska det här gå då jag ska skrika båda imorgon på lördag på one direction hahah kommer inte kunna prata när jag kommer hem igen hahaha x)

Ska sovan nu.. är trött och måste upp hyfsat tidigt imorgon! Godnatt..
(bilderna är från Anna.. då jag inte kan ta massa bilder med min sletna usla mobil.. )





Inga kommentarer: