tisdag 17 juni 2014

ONE DIRECTION BILDBOMB

Hade en grym helg!! Det var såå sjukt att jag fick chansen att se 5Sos och 1D inte bara en utan två gånger!! Har fortfarande inte kunnat kommit över det faktum att jag har sett dom irl haha så konstigt men såå kul!!

Fredag: Vi stod i en kö väldigt länge.. de hade inget kösystem alls kändes det som och det började självklart regna när vi stod där och väntade.. hann dock komma in innan 5sos började för som tur var så var de sena! Det var helt otroligt, stod inte längst fram men stod fortfarande såpass nära att man såg väldigt bra! Sjöng och hoppade och dansade i flera timmar och det var så himla roligt!

Lördag: Kom in ganska så fort och hann gå och köpa något att äta och dricka då vi hade sittplatser, satt och dampade lite och alla runt om kring mig kollade konstigt på mig när jag började skrika eller sjöng med högt och falskt till alla låtar.. men jag var ju där för att ha kul så jag bryr mig faktiskt inte om vad de andra tyckte om mig ;) jag hade kul och fick en awesome helg och det är allt som räknas!

Skulle kunna berätta så sjukt mycket ifrån de här dagarna men då blir det här inlägget hur långt som helst x)

Allt var jätte bra och jag tyckte att både 5sos och 1D var jätte bra och duktiga och när jag kom hem igen så var jag ganska så hes tydligen.. lät enligt Emil och Andréas inte som mig själv haha men det förstår jag haha skrika och sjunga och hoppas och dansa två kvällar i sträck blev väldigt ansträngande för min hals.. har fortfarande ont men är inte hes längre ^^










































Det var en ensam liten sko vid oss som jag inte förstår hur någon kunde tappa haha xD hur lyckas man tappa sin sko ??












































































Inga kommentarer: