onsdag 11 juni 2014

Tror inte jag kommer kunna höja mitt betyg :(

Hejhej! Sminkningen idag gick jätte bra tycker jag själv men jag tror inte att jag kommer lyckas höja mitt B till ett A då min lärare var såå himla klar och tydlig med hur svårt det var och att det skulle vara perfekt dåå osv.. så kändes som om hon redan från början visste att jag inte skulle kunna få ett A…

Tog bussen hem vid typ tio i elva vilket var skönt för sen när jag kom hem så fixade jag lite lunch och så började jag kolla på massa serier.. och det är vad jag har gjort typ hela dagen  hehe :$

Taggar inför imorgon då jag först ska till skolan för att äta lite tårta och få sommarlov och för att sen dra vidare till ferri och sen ner till kga festen!! :D Ska bli så trevligt!!

Ska prata i skype ett litet tag till sen ska jag lägga mig.. måste upp hyfsat tidigt imorgon! ^^
 Lite bilder på mig och fina Tora från idag :)





Inga kommentarer: