fredag 25 februari 2011

ägg ó bacon

 Iwantcodes.com

Tycker ni om ägg å bacon ??
Det gör jag, jag älskar det,

Imorse vaknade jag runt halv åtta, jag satt och försökte väcka Natalie men hon vägrade,
men tillslut vaknade hon och då var vi ensamma hemma :D men vi var tvungna att göra vissa saker som tex, stryka ´, vika kläder och hänga upp kläder ... men det var kul, till frukost gjorde vi äggröra med kn apriga bacon ;P ( mums ) Älskar det ;D 
ville inte att det skulle ta slut menmen jah ska inte gråta ;E
Nu sitter jag och lyssnar på musik med Natalie :D vi lyssnar på lite olika låtar =)



Jah glömmde att säga att det är ju FREDAG :D
så ikväll äre let's dance och vampire daires :D <333333
 Iwantcodes.com

men nu ska jag över till dag nummer 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
jag har inga bildfer på Natalie's laptop men jag tar en bild från google istället :D

 Liseberg :D


Föresten jag hade världens konstigaste dröm inatt :S

Den handlade om att jag var på ett ''kalas'' med  natalie och Anna ( min moster ) och vi satt där man tog mat så inga var där medans dom åt, och då kom det en lädski clown och tog sin kjniv och skärde mig i ansiktet :S så att jag blödde men då skrattade han bara och gick där ifrån och då var jag, Natalie och Äanna jätte rädda för att han skulle komma tillbaka och döda oss :S och sen stod han vid ett fönster och tittade in på oss så att vi skrek och då gick han sakta fram till oss och ingen av diom vuxna som var ett rum ifrån oss( utan dörr emellan) märkte ingenting :S :E
men ialle fall så sprrang vi och så sen vaknade jag och upptäckte att et bara var enb dröm :E


Men den drömmen var läslki när man drömde, och den var längre men jag orkar inte förklara mer :S 

ajjah nu ska jah och Natalie  fortsätta att lyssna på musik !!!




Inga kommentarer: