måndag 18 juli 2011

Det är insidan som räknas !!!

Just nu sitter jag och chattar med Emma, och hon säger att hon är i skövde   just nu så det är ju inte såååå långt här ifrån !! medans jag väntar på henne så sitetr jag vid Facebook och kollar på TV! Emma sa att hon kommer allt från 20:00 - 21:00 så det är ju ett litet tag kvar men jag ska inte klaga eftersom jag har väntat i 3 dar nu :P 
snart ska jag äta kvällsmat  då blire en köttgryta med potatis !!



När ni lyssnar på musik brukar ni då lyssna på texten ? För det är vad jag gör, så jag skiter i vad det är för artist bara låten är bra och texten ... så om det är tex. britney spears, justin bieber, selena gomez, slipknot, såå whatever, jag lyssnar på det jag gillar och det står jag för, asså jag lyssnar på allt från hårdrock till ballader =) 
så jag tänkte lägga in en musik video , Och då vill jag att ni lyssnar på texten!! Den här låten är inte ny men den är inte gammal heller !!
 Selena Gomez - Who Says !! 


 Texten är värsta bra tkr jah eftersom det stämmer !!
 ajjah nu ska jag fortsätta att slöööa :D <33 
min skönhet sitter på insidan ;P ( ursäkta bilden , hade ingen bättre )

Inga kommentarer: