tisdag 9 augusti 2011

Åska eller inte !!!



idag har man haft en dag med lite gott och blandat hehe, jag har hjälpt mamma att rensa ogräs och handla och et gjorde jag bara för att fjäska lite hahah ;D 
och sen har jag spelat massor med mario, både på wii och nintendo ds och gameboy hahaha :P 
Jag älskar super mario  !!! ;D 
sen har jag också fixat mina naglar ivärmen men dom blev inte så bra så ni får en bild som är tagen på avstånd :)


och sen hur min slappa outfit ser ut idag :
en pesikofärgad tunika från Rut m, fl.
och ett par svarta tights från H&M !! :D
 Och sen så hade emma två halsband som var formade soim pusselbitar och så stod det Best, Friends på den och då fick jag en del den som det stod friends på ,fast texten har försvunnit nu, men jag ahr ju kvar halsbandet villket är det viktigaste :D 
sä här ser det ut : 


jätte fint tkr jag :D <333nu till något helt annat ,jag kollade åsksajten och där visade dom att det var massor av åska runt oss här i värmland, men nää det blinkade lite grann och så mullrade lite men annars regnade bara, som vanligt, själv ville man ha lite åska för våran familj sätter sig alltid på altanen och tittar på åskan och bara är där villket jag tkr är väldigt mysigt, så lite åska hade inte skadat menmen det kanske blir våran tur nästa gång :)


ajjah nu ska jag fortsätta att kolla på tv, det blir family guy och 2½men på min älskade tv 6 hahahah <333 
kke skriver lite i bloggen ikväll igen ;D 
och medans jag ändå skriver så tkr jag att ni borde lyssna på den hära låten :
Grym cover !!!
jätte bra tkr jag!!

Inga kommentarer: