tisdag 24 januari 2012

...

Godmorgon! idag blev det ingen skola för mig pga av min hals som är svullen och som gör skit ont! 
ajjah, en dag skadar det inte att vara borta från skolan! 
Och föresten sorry för att jag inte har bloggat men jag har itne orkat och sen så vill jag ju kunna lägga upp bilder från ilördags men jag har inte fått några bilder än...
okej, jag tänkte göra en sån här dag 1, dag 2 osv bara för att jag har tråkigt , så Sofia bli inte arg att jag härmar dig, om ni vill se hennes blogg tryck Här!!!


Dag 1: Facebook profilbild
Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 Finaste låtar 
Dag 7: 5 Fakta om mig själv. 
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn Profilbild 
Dag 12: 5 Mål i livet
Dag 13: Finaste bild du vet
Dag 14: Finaste citat du vet. 
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek. 
Dag 16: En bild som alltid får mig att le.


Aah villket liv jag har men ajjah, har man tråkigt så har man... 
Men nu ska jag gå ut med Felix, äta frukost och spela lite minecraft :D<3 Sen blir det plugg, och Vd! 


Bild från i helgen precis när vi hade kommit hem från Sofia! 

Inga kommentarer: