söndag 15 januari 2012

Mat, promenad och nu en dusch!

Rubriken säger det mesta! Jag åt nyss mat, vi åt, pressad potatis, och kassler, eftermaten tog Daniel och jag en Promenad, as gött är det ute,inte för kallt, och inte för mycket snö helt perfekt, och nu ska jag hoppa in i den varma duschen, så blire att ta på sig sin pyjamas och krypa ner under täcket och kolla på Favorit programet för tillfället, VD ( Vampire diaries ) <3 Aah kärlek till det ^.^
Btw, Jag har fått nått liknade myggbett på mitt ben och det kliar jätte mycket, jag kliade så mycket på det så nu svider det och just där på mitt ben känns det jätte konstigt :S kan någon hjälpa mig. Vad är det jag ahr fått på mitt ben ? är det ett mygg bett eller är det bara nått slags sår som kliar? och varför bir mitt ben helt buckligt på just det stället ''såret'' är på ? kan någon snälla hjälpa mig !? 


Hoppas nån kan säga vad det är, och om det finns nått som hjälper tex, nån salva eller om man bara ska låta det vara eller vaad ? :O 
Svara via min facebook eller lämna en kommentar !! 

Random bild från idag !! 

Inga kommentarer: