måndag 9 januari 2012

Skola imorgon dåå!?

Hejsan, just nu sitter man och lyssnar på lite musiiik..
Imorgon har vi skola igen och vi börjar klockan 8 !?!?! så jag tänkte att jag skulle ställa klockan idag för att vända tbx dygnet men det ju ju inte såklart för min klocka ringde men jag hade ljudlöst så jag hörde inget så jag sov ju som en bebis ända till klockan 11, visst 11 är inte mycket men jag hade ju tänkt gå upp runt 7/8 så aah.. 
klantig som jag då.. men då får det bli så att jag går och lägger mig tidigare ikvälldå för annars kommer jag aldrig kunna gå upp imorgon... 
Men idag så blir det städa rummet(om jag orkar), kanske va med sofia, osv.. hoppas kyrkan är öppen idag för jag kommer annars bara sitta helt forever alone hemma hela kvällen .. så ah man kan ju alltid hoppas på det bästa ^^ 
Just nu vill jag kö Zumbaa men det blir det inte av :( 
Jag har ganska mycket energi så jag ska nog dansa lite eller så slår jag på en film hahahha :D 
50 FRÅGOR ..
1. Det första du tvättar i duschen? Håret
2. Gillar du kaffe? näää
3. Hur mår du just NU? sådär
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? -...
5. Berätta om din senaste dröm. allt jag komemr ihåg från den är att jag och ferri var någonstanns och vi gömmde oss för någon, mer kommer jag inte ihåg
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? njaaeee
7. Vad vill du ha just nu? Godis :D
8. Har du räknat till 1000 någon gång? japp ( nolifer - javet )
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? båda
10. Använder du smileys? yes :D
11. Har du träffat någon kändis? japp
12. Gillar du keso? nä
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
A drop in the ocean - ron pope
14. Hur många länder har du besökt? sverige och danmark :/
15. Är dina föräldrar stränga? ja!!!
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? nee, är höjdrädd :S
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? ja, mina glitter toffsar : E
18. Brukar du hyra film? näpp
19. Var kommer du vara på lördag? hemma !! och tråka eftersom ferri vägrar ringa mig !!
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? nepp
22. Vad åt du till lunch? smörgåstårta :D
23. Har du lockigt hår? japp eller nja, jo men ja så som på bilden är mitt ''riktiga'' hår
24. När grät du senast? några dagar sen :(
25. Har du gått in i en vägg någon gång? japp xD
26. Favoritårstid? Sommar <3
28. Sover du med TVn på? näpp
29. Tycker du att du är gammal? nepp
30. Är du mörkrädd?jaa :S
31. Gillar du ditt liv just nu? njaa
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?japp :D
33. Har du bra syn? japp
34. Var är dina föräldrar just nu? dom fiskar kräftor !!
35. Vad har du på dig just nu? vita och lila underkläder, svarta tights en beigh tubtopp pch en svart vit prickig kjol:D
36. Vad var det senaste du köpte? Godis ;D
37. Hatar du mer än 3 personer? ofc
38. Använder du sushipinnar? nixx
39. Äger du ett vapen? japp två ...
40. Gillar du ditt hår nee, bara ibland
41. Gillar du dig själv? oftast
42.Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma
43.Hur ofta använder du MSN? typ varannan dag
44.Brukar du kolla din mail? japp
45. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola <3
46. Har du ett husdjur? jag har två en hund och en ödla ;D<3
47. Gillar du någon? nope
48. Vet han/hon om det?- ...
49. Senaste mening du hörde? jag åker nu, så glöm inte att låsa dörren hejdå!!
50. Vad gjorde/sa du då? nerå jag ska inte glömma att låsa dörren!! hejdå <3
sorry för dålig uppdatering av bilder... jag lovar att jag ska bättra mig !! 

Inga kommentarer: