tisdag 17 januari 2012

Tisdag!

Godmorgon. Just nu sitter jag och myser i en filt för att det är så grymt kallt... 
Det här är jag idag : 

tänkte först inte ha en tjock tröjja utan jag tänkte bara ha en rosa långärmad tröjja men det blev så himla kallt så jag tog på mig den iaf.. Och sen så har jag tights under mina jeans, ett två par strumpor på mig och sen så har jag rosa tröjjan och tjocktröjjan, ah och underkläder dock men aah. Så jag hoppas på att jag inte kommer frysa Senare idag! 
Idag så Börjar vi klockan 8, Fast tio över åtta ska dom ha brandövning som jag berättade igår, så då missar vi en liten bit av musiken, Hoppas vi slipper spela trummor, asså jag har inget imot trummor, bara det att alla sitter och stirrar på en när man sitter längstfram i klassrummet och ska spela och du blir man okoncentrerad, man börjar skratta och man gör allt för att inte skämma ut sig helt totallt ! haha typ så, För jag älskar egentligen att spela trummor, det gör jag det är bara inte när det är så många där, fast egentligen, vi är bara halvklass men ah, jag har lite scenskräck ! 
så jag hoppas att vi kommer spela gitarr för då så sitter alla och koncentrerar sig på sitt (förutom emma ) ;D 
Men jag ska lyssna på musik kanske kolla på vakna medthe voice och så komemr kanske emma hit lite senare, innan vi går till skolan! 
Men ni får ha en bra tisdag Många Kramar ! 

Inga kommentarer: