lördag 4 februari 2012

Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge !

Min kväll kommer från och med nu bestå av Facebook, ÄtaMelodifestivalen, Kanske film efter det och sen Left 4 Dead 2 , Cs, Minecraft osv ;P Eftersom jag mår dåligt och inte kunde gå till gårn så får jag göra det bästa av situationen =D 
Mebn nu ska jag bara svälta lite till innan maten är klar hej då ! 
Neh men seriöst jag är jääätte hungrig, allt jag har ätit idag är 1½ macka, En glass och ett glas oboy och ett glas C-Vitamin så det är ju inte så mycket, ska bli gött a tt äta lite Potatisgratäng, Rådjurs lår, Sallad och bea-sås, aah vattnaas i munnen på mig bara av att tänka på vad vi snart ska äta ! 
Om jag orkar skriver jag mera sen, annars hörs vi imorgon igen :D byee ! <3 
Btw: Dead by aprils låt dom ska ha med i melodifestivalen är jätte bra ! har nördat den ett tag nu och ska forts. nörda den tills melodifestivalen börjar ;D haha 

Inga kommentarer: